דפים

פרסום ממומן ואורגני

אני מקבל פניות רבות מחברות שונות ובעלי עסקים מבולבלים, השואלים אותי על פרסום בגוגל. השאלה העיקרית והנפוצה ביותר היא: "כמה עולה פרסום בגוגל?" או "מה המחיר של פרסום ממומן בגוגל?"

בשורות הבאות אנסה להשיב על שאלות אלו ואחרות ולהסביר בכללי על מחירי הפרסום בגוגל ובהמשך אשמח לקבל את ההזדמנות לעבוד אתכם, לקדם ולפרסם את הביזנס שלכם ולספק לכם שירות מעולה.

כדי להבין את המחירים ועלויות הפרסום במנוע החיפוש גוגל, חשוב להבין:

בגדול ישנן 2 אפשרויות לפרסום בגוגל - קידום אורגני (טבעי) ופרסום ממומן באמצעות GoogleAdwords
  1. פרסום בגוגל "SEO" בתוצאות החיפוש הטבעיות של Google מה שנקרא קידום אתרים אורגני.
  2. פרסום בגוגל - "SEM" באמצעות "מודעות Adwords" המתפצל ל - 2 רשתות ולהתקנים:
  • רשת החיפוש - זהו מנוע החיפוש Google וצמוד למודעות מוצג הכיתוב "מודעה".
  • רשת המדיה - אלו מודעות ובאנרים שאנו רואים באתרי האינטרנט השונים המציגות
    טקסט, וידאו או תמונות או סרטון וכן פרסום ב- YouTube
  • התקנים שונים - הכוונה למכשירי iPhone, סמארטפונים והתקנים ניידים נוספים
    עם דפדפני אינטרנט מלאים ופרסום מודעות ובאפליקציות שונות.

הנה המחיר המשוער הממוצע לפרסום בגוגל: 

מחירי הפרסום בגוגל באמצעות קידום אתרים אורגני SEO ינועו לרוב בין 1000 ₪  ל – 5000 ₪ לחודש
ואף יותר מכך. הכל 
תלוי בתחרות על הביטויים המקודמים וביכולות המקצועיות של מקדם האתרים.

מחירי פרסום בגוגל ממומן - SEM - ברשת החיפוש ו/או רשת המדיה ובהתקנים, הם קצת יותר מתוחכמים והרבה יותר מורכבים. נא להתרכז:

ככלל ניתן לומר כי מחירי פרסום בגוגל בחלק הממומן אינם קבועים ומשתנים מענף לענף ע"פ כמות המתחרים, דרישות המפרסמים ואיכות ניהול קמפיין הפרסום.(כאן הניהול מאוד חשוב!)

ישנן חברות אשר החלק החשוב ביותר עבורן הוא להיות ראשונים בגוגל לטובת מיתוג העסק,
או פרסום אגרסיבי מאוד בגוגל לטובת חשיפת מוצר או שירות חדשים.


חברות אלו יעדיפו לפרסם בגוגל בעיקר ברשת המדיה וישלמו עבור הופעת המודעות שלהם
בפני הגולשים או עבור "קליק" על המודעה (קליק מתרחש כאשר הגולש לחץ על המודעה).
מעבר לעלויות הפרסום עבור חשיפות המודעה יש לשלם על 
גרפיקה וניהול הקמפיין.
מבחינתם ככל שזה נוגע למיתוג אין מגבלה של תקציב. "יעלה כמה שיעלה".    


מנגד ישנן חברות שהכי חשוב עבורן זה להופיע בדף בתוצאות החיפוש בשלישייה / רביעייה
הראשונה בגוגל לטובת גיוס לקוחות חדשים לחברה שלהם וכדי להגביר המכירות.


חברות אלו מצפים ובצדק לקבל תגובה מיידית מהפרסום בגוגל ולכל הפחות לכסות את העלויות.

אגב נתקלתי גם בחברות שחשוב להן לפרסם בגוגל רק מפני שהמתחרים שלהם נמצאים שם...
וזהו. זו הסיבה היחידה שיש להם קמפיין פרסום בגוגל (!)


גם לחברות אלו חשוב פחות מחיר הפרסום בגוגל כי כל שהם מבקשים הוא, את היוקרה שבדבר, לראות ולהראות את מודעות החברה שלהם מוצגים בדף הראשון בגוגל, ובמקום ראשון! בכל מקרה,
אף פעם לא מתחת למתחרים שלהם...

בגדול, כדי להשיב לשאלה כמה עולה פרסום בגוגל, יש להבין מעט יותר על אופן הפעולה.

לפרסום בגוגל
 ומידע מפורט התקשרו כעת לטלפון: 
08-9462777

או פנו באמצעות הדואר האלקטרוני kgsys AT walla.com

פרסום בגוגל - תשלום לפי קליק ברשת החיפוש. ( PPC ) כך זה עובד:

כאמור, פרסום בגוגל מתבצע באמצעות מערכת גוגל אדוורדס, שהיא מערכת הפרסום של גוגל המיועדת
גם לשימוש עצמי ומבוססת בין השאר על מכירה פומבית אוטומטית. (כמו מכרז)


תחילה יש להירשם, לכתוב מודעה, לבחור מילות מפתח, (מילת מפתח = מילה או ביטוי שהגולש מקליד במנוע החיפוש) ולהגדיר תקציב יומי ומחיר מקסימלי לקליק שנהיה מוכנים לשלם בגין כל מילת מפתח.

ברגע שהגולש מקליד מילת מפתח תואמת למילה שלנו – תופעל המודעה ותיכנס אוטומטית למכירה פומבית יחד עם המודעות של כל שאר המפרסמים שבחרו לפרסם על אותה מילת מפתח.

המודעות הטובות ביותר (לאו דווקא היקרות יותר במכרז) ע"פ הקריטריונים של גוגל הן אלו שיוצגו בפני הגולש בקישורים הממומנים מעל או מתחת לתוצאות החיפוש.

אם המודעה שלנו הוצגה והגולש לחץ עליה, הוא יועבר לאתר שלנו. רק אז נשלם בעבור הקליק שבוצע סכום נמוך או שווה להצעת המחיר שלנו.

בכל מקרה, לא גבוה יותר מההצעה המקסימלית שניתנה לקליק. כך למעשה אנחנו קובעים את המחיר!
גוגל מאפשרת לנו לקבוע את תקציב הפרסום על בסיס יומי, כך אנו שולטים בכסף ומחליטים כמה להשקיע בכל פרק זמן נתון. אגב, ניתן להגדיל או להקטין את התקציב מדי יום.

הצעות המחיר למילות המפתח מתחילות מ -  0.08 אג' שזה המינימום הנדרש ועשויות להגיע להרבה יותר מזה. תלוי בענף ובכמות המתחרים בו.

ניהול קמפיין פרסום ע"י מקצוען פרסום בגוגל ידע להשיג את המחירים הנמוכים ביותר האפשריים ובד"כ גם המודעות יוצגו בעמוד הראשון בגוגל ובמיקום גבוה וריאלי!

אז אם נסכם את שהסברנו על המחיר של פרסום בגוגל:
אנו מגלים כי אין תשובה חד משמעית לשאלת מחיר הפרסום, פרסום בגוגל הוא דינאמי ויש לו יותר מהיבט אחד, למעשה, אנחנו קובעים כמה יעלה לנו הפרסום בגוגל.

באמצעות מערכת גוגל אדוורדס צריך לנווט את קמפיין הפרסום כך שיניב את מקסימום התועלת לטובת העסק ובמינימום מחיר. לשם כך יש ללמוד, להתעדכן, לעקוב ולנהל מדי יום את מסע הפרסום.

למען האמת הרבה יותר נוח, פשוט וקל, לשכור את שירותיו של מומחה פרסום בגוגל. עתיר ניסיון
שותף מוסמך של גוגל מזה שנים רבות, שיידע להשיג את יעדי הפרסום של כל חברה.


כיום הלקוחות שלנו מחפשים כמעט כל דבר באינטרנט והם עושים זאת רק במנוע החיפוש מס' 1 בעולם, Googleקראו על סוד ההצלחה של מנוע החיפוש Google.

לפרסום בגוגל התקשרו כעת לטלפון:08-9462777

קבל שובר לפרסום בגוגל במתנה ונסה לפרסם בגוגל בעצמך

קבל שובר לפרסום בגוגל במתנה ונסה לפרסם בגוגל בעצמך
שובר לפרסום בגוגל | קופון לפרסום בגוגל